Reklamacje


Klient ma prawo dokonać reklamacji produktu wadliwego. Wyróżniamy dwa rodzaje gwarancji:

Gwarancja producenta / dystrybutora (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny)

Rękojmia - jeżeli towar ma wadę

 

Gwarancja producenta / dystrybutora


Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeśli w karcie gwarancyjnej nie został podany konkretny termin, wówczas gwarancja obowiązuje 2 lata od daty wydania towaru.


Rękojmia


Reklamację produktu z tytułu rękojmi mogą Państwo zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy stwierdzą Państwo, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.


W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, bardzo prosimy o wypełnienie formularza reklamacji oraz odesłanie go wraz z reklamowanym towarem na adres: Grupa Beautica ul. Aleja Kościuszki 120,

90-446 Łódź lub na adres e-mail: reklamacje@spn.pl
wpisując w tytule wiadomości "Reklamacja"

W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. 


W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana Sklep odsyła reklamowany produkt na koszt nabywcy. Koszt wysyłki 12,50 zł 



Formularza reklamacji, w zależności od wybranej opcji w Koszyku, został Państwu wysłany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub dostarczony wraz z zamówionymi produktami.


Formularz można również pobrać:

Pobierz Formularz reklamacji