Do Świąt zostało jeszcze trochę czasu. Co zrobić, aby się do nich odpowiednio przygotować 
i w tym całym szaleństwie nie zwariować? Na co zwrócić uwagę w tym gorącym okresie, aby został on dobrze zapamiętany, zarówno przez naszych klientów, współpracowników, jak i nas samych? 

Listopad to idealny moment na przygotowanie świątecznych wzorników, aby ułatwić Twoim klientom decyzyjność wybierania zdobień. Nie marnujcie okienek, jeśli takie w okresie jesiennym Wam się przytrafiają - siadajcie i malujcie świąteczne wzory!

Przygotuj w poczekalni kącik inspiracji ze zdobieniami.



Z początkiem grudnia możesz również zacząć publikować na swoich kanałach social media inspiracje świątecznych stylizacji. To zdecydowanie przyspieszy Ci pracę, a Twoim klientkom pozwoli na wcześniejsze zapoznanie się z aktualnymi trendami na ten okres.

Końcówka roku to czas "wietrzenia magazynów", możesz wówczas upolować swoje ulubione lakiery hybrydowe w dobrej cenie. Warto wykorzystać tę sytuację do zaopatrzenia się w kolory, które z powodzeniem będą wybierane nie tylko w grudniu, ale również i na początku Nowego Roku. Stwórzcie ze swoim zespołem własną kolekcję lakierów. Spośród całej Waszej kolekcji wybierzcie te, które będą królować w tym okresie - to ułatwi Wam pracę, jak i składanie zamówienia na ten gorący czas. Nie odkładaj zakupów zaopatrzeniowych na ostatnią chwilę, sprawdź stany magazynowe, aby niczego nie zabrakło, gdy klientów będzie zdecydowanie więcej, a przesyłki kurierskie ze względu na okres świąteczny będą wydłużone.



Grudzień to przede wszystkim czas planowania i kupowania prezentów. Warto przygotować wcześniej ofertę voucherów, zabiegów, a także produktów, które Twoi klienci mogą zakupić dla kogoś na prezent. Przygotuj wcześniej przykładowe zestawy kosmetyków, które ładnie zapakujesz i ułatwisz tym samym swoim klientom świąteczną pogoń za prezentami, a sobie zwiększysz sprzedaż nawet o 30%!




Odpowiednia aranżacja studia wprowadzi magiczną atmosferę w Twoim salonie.

Zadbaj o odpowiedni nastrój. Usiądź w wolnej chwili i skomponuj świąteczną playlistę, wybierz świece zapachowe, które będą przywoływać pozytywne emocje. Choinka, światełka, czy figurki, to wszystko ociepli klimat i będzie przypominać klientom o zbliżających się Świętach.

Kto z nas nie lubi czuć się wyjątkowo? Doceń swoich klientów i przygotuj dla nich spersonalizowane drobiazgi na tę okazję, które będą kojarzyć się im z Twoją firmą. Może to być piernik, który sama upieczesz, mini kosmetyk czy bon zniżkowy na kolejne usługi. Pamiętaj, aby do takiego produktu dołączyć dedykację z życzeniami, doda mu to wyjątkowości i podkreśli jak bardzo ważna jest dla Ciebie jest ta osoba.

To co w naszej pracy daje mi najwięcej satysfakcji zostawiłam na koniec.

Szukanie okazji do wspólnego świętowania i wzmacniania pozytywnych wibracji w zespole jeszcze nigdy nie było tak proste jak właśnie w grudniu. Firmowa Wigilia, która może być idealną okazją do podsumowania mijającego roku i podziękowania Twoim współpracownikom za ich wkład w Wasz wspólny sukces, ale także kolejna okazja do integracji zespołu. Zabawa mikołajkowa, gdzie będziecie losować imiona i obdarowywać się wzajemnie prezentami to powrót do wspomnień ze szkoły, a także okazja do lepszego poznania się zespołu, bo przecież kupić prezent, który będzie strzałem w dziesiątkę wymaga umiejętności wsłuchania się w potrzeby i zainteresowanie drugiego człowieka, a zgrany zespół to zdecydowanie ta większa połowa sukcesu!

Mam nadzieję, że moje rady pomogą Ci w organizacji okresu przedświątecznego w Twoim salonie.
Życzę Ci okiełznania tej przedświątecznej gorączki i magicznego czasu! 

Katarzyna Steczkowska,
Instruktor SPN Nails,
właścicielka salonu La Premiere w Warszawie

 



Komentarze (0)

Produkt dodany do ulubionych

Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej