Czas wysyłki
Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas wysyłki, który w przypadku formy płatności "Przedpłata na konto bankowe" lub "Przelewy24 - płatność online" liczony jest od chwili zaksięgowania wpłaty za zamówiony towar na koncie firmy Grupa Beautica.
Czas wysyłki na karcie produktu podawany jest dla jednej sztuki. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę sztuk może się zdarzyć, że w chwili obecnej nie posiadamy takiej ilości na magazynie. Czas wysyłki może się w takiej sytuacji wydłużyć o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Towar niedostępny
Gdy na karcie produktu pojawi się informacja "Produkt niedostępny" oznacza to, że towaru nie można w tej chwili zamówić. Nie posiadamy go w tej chwili na magazynie i/lub nie mają go nasi dostawcy. Nie możemy zagwarantować, że ta pozycja ponownie pojawi się w sprzedaży.
Czas dostawy
Na terenie Polski przesyłki dostarcza firma kurierska "DHL Parcel", "FedEx Express Polska" oraz "InPost S.A." natomiast poza granicami Polski firma kurierska "UPS". Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Na terenie Polski jest to zwykle 1-2 dni robocze od momentu nadania paczki. Poza granicami Polski 4-5 dni robocze od momentu nadania paczki.
Firma Grupa Beautica nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmą kurierską. W momencie zmiany statusu zamówienia na "Zamówienie wysłane", czyli w dniu przekazania paczki Kurierowi, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz nazwą firmy kurierskiej w celu samodzielnego śledzenia przesyłki.
Firma kurierska ma obowiązek poinformować Klienta poprzez wiadomość SMS, na numer podany podczas składania zamówienia o dniu i godzinie dostarczenia przesyłki.
Czas dostawy może wydłużyć się z powodu nieobecności Klienta pod wskazanym w zamówieniu adresem. W takim przypadku Kurier ma obowiązek zostawienia AWIZO w miejscu dostarczenia przesyłki lub wysłać je w wiadomości SMS.
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski
*Ceny dotyczą przesyłek do 31,5kg.
Koszt wysyłki dla osób korzystających z corocznej Promocji marki SPN Nails "2+1 w Prezencie" wynosi 15,00 zł niezależnie od wybranej formy płatności i wartości Zamówienia.
Dostawa poza granicami Polski
Koszt wysyłki zamówionego towaru na terenie poza granicami Polski uzależniony jest od kraju wysyłki oraz łącznej wagi zamówionych Produktów.
W przypadku zamówień wysyłanych do krajów członkowskich UE koszty te zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia. W przypadku wysyłki poza kraje członkowskie UE dokładne koszty zostaną skalkulowane i przesłane Klientowi do akceptacji po złożeniu zamówienia.
Poza granice Polski realizujemy wysyłki przesyłek do 30 kg. Jeżeli łączna waga produktów dodanych do koszyka przekroczy 30 kg sklep automatycznie doliczy Państwu koszt kolejnej paczki.
W celu sprawdzenia ostatecznej kwoty dostawy należy dodać wszystkie produkty do koszyka oraz wybrać formę płatności. Zobaczą Państwo wtedy dokładnie wyliczone kosztu transportu.
Możliwe są następujące formy płatności:
Płatność przy odbiorze (za Pobraniem)
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. Firma Grupa Beautica zastrzega sobie prawo dodatkowej weryfikacji telefonicznej przy zamówieniach tego typu.
Przelew na konto bankowe (Przedpłata)
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie się do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub poczty. Po złożeniu zamówienia z formą płatności "Przedpłata" w wiadomości e-mail Klient otrzymuje nr rachunku bankowego, na które należy przelać kwotę za zamówione Towary wraz z kosztem wysyłki. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunek firmy Grupa Beautica zamówienie jest przekazywane do realizacji. Informujemy jednocześnie, iż nie realizujemy wysyłki zamówionych Produktów na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.
Przelewy24 - płatność online
Przelew dokonywany za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24 - PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 779-236-98-87. Z chwilą potwierdzenia skutecznego dokonania płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji. W przypadku wystąpienia problemów z płatnością on-line prosimy o kontakt z działem sprzedaży marki SPN Nails w celu informacji o dalszym postępowaniu.
PayPo - płatność odroczona
Decyzja o odroczeniu płatności przyznawana jest w czasie krótszym niż 10 sekund. Klient ma możliwość odroczenia płatności maksymalnie do 1000 zł (pierwsze zamówienie maksymalnie do 800 zł), lecz ostateczna kwota zależy od systemów scoringowych.
Klient ma 30 dni na opłacenie zakupów, w tym czasie RRSO wynosi 0%, zatem Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
Jeśli Klient zdecyduje się spłacić zakup w 4 ratach, to oprocentowanie zależy przede wszystkim od kwoty transakcji i wynosi średnio ok. 20%.
Odroczona płatność realizowana jest przez spółkę PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 37, Warszawa (kod pocztowy: 02-672) za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24 - PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: 60-198 Poznań, ul. Pastelowa 8), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 779-236-98-87.
ZWROTY I WYMIANA
Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu (odstąpienia od umowy) / wymiany towaru na adres: "Grupa Beautica" ul. Senatorska 50/58-62 93-192 Łódź wraz ze zwracanym towarem lub na adres e-mail: [email protected].
Termin 14-dniowy należy liczyć od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Konsument. Sklep zwróci Konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru - do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Sklep nie odbiera zwrotów wysłanych z pobraniem.
Sklep odsyła wymieniany produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEX Polska. Koszt wysyłki wynosi 15 zł.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w następujących przypadkach:
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- zamówień specjalnych realizowanych na wyraźne indywidualne potrzeby / żądania klienta.
Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) / wymiany Towaru, w zależności od wybranej opcji w Koszyku został Państwu wysłany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub dostarczony wraz z zamówionymi produktami.
Formularz można również pobrać poniżej:
REKLAMACJE
Klient ma prawo dokonać reklamacji produktu wadliwego. Wyróżniamy dwa rodzaje gwarancji:
- Gwarancja producenta / dystrybutora (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny)
- Rękojmia - jeżeli towar ma wadę
Gwarancja producenta / dystrybutora
Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeśli w karcie gwarancyjnej nie został podany konkretny termin, wówczas gwarancja obowiązuje 2 lata od daty wydania towaru.
Rękojmia
Reklamację produktu z tytułu rękojmi mogą Państwo zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy stwierdzą Państwo, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, bardzo prosimy o wypełnienie formularza reklamacji oraz odesłanie go wraz z reklamowanym towarem na adres:
Grupa Beautica ul. Senatorska 50/58-62 93-192 Łódź lub na adres e-mail: [email protected]
wpisując w tytule wiadomości "Reklamacja"
W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki.
W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana Sklep odsyła reklamowany produkt na koszt nabywcy. Koszt wysyłki 15 zł
Formularz reklamacji, w zależności od wybranej opcji w Koszyku, został Państwu wysłany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub dostarczony wraz z zamówionymi produktami.
Formularz można również pobrać: